28 maj 2012

ssssssss

hola amigos !
slutkörd och trött Elin här ! jag har precis kommit hem från surfet. vi var ett gött gäng som tränade lite backwind, slag och gippar i det blå. det var faktiskt kul. tills jag hamnade tillsammans med personen jag gillar minst. det slutade med att jag åkte iväg själv och körde mitt eget race. hehe.
men idag var det en bra dag. det blåste inte så mycket, men jag lärde mig hur man ska segla backwind (du står på fel sida av brädan) och lite annat smått och gott !
dessvärre är manet-säsongen igång. jag har då aldrig varit så rädd som idag heller. är det något jag inte tycker om är det maneter. det var bokstavligt talat fullt med maneter överallt. jag tror jag skrek "hjälp, mamma!" minst fem gånger..

alldeles strax ska jag hälla i mig mat. jag har inte ätit sedan frukost - ni fattar vad hungrig jag är!
sedan ska jag ta mig en lång varm dusch, plugga lite och sedan sova.
ha det gött !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar